Stranice

četvrtak, 30. srpnja 2015.

Elle dress

I recently bought a new dress, I liked it when I saw it, but when I got home with it, I thought I would never wear it. My mom made me pack it with other things when I was packing for vacation, convincing me I'm going to like it. She was right. The thing I like about this Elle dress is knitted back. Besides that, the dress is very comfortable. I hope you'll like this post, till the next time... xoxo!

 Nedavno sam kupila novu haljinu, koja mi se svidjela u prodavnici, ali cim sam je donijela kuci, mislila sam da je necu nikad nositi ( kao vecinu svojih stvari). Mama me natjerala da je ponesem kad sam se pakovala za odmor, uvjeravajuci me da ce mi se svidjeti. Bila je upravu. Ono sto mi se najvise svidja na ovoj Elle haljini je pleteni dezen na ledjima, a pored toga je i jako udobna. Nadam se da ce vam se svidjeti post, do iduceg puta, lijep pozdrav!
FOLLOW ME:  Instagram: iman.karovic
                                    
Google +: Iman Karović







Nema komentara:

Objavi komentar