Stranice

nedjelja, 2. kolovoza 2015.

Belissima maxi

Hello guys! I recently bought this Bellissima maxi dress, and I fell in love with it, but I only wore it once. It's very comfortable, but the only thing I don't like about it is that the dress is little bit see-through. Anyway, I think it's perfect for summer, bcs the best part of the dress is the blue pattern on the bottom which reminds me on sea. I can't write this post without mentioning the bracelet my friend brought me from Italy. Well, my lovelies, I hope you liked this post. Till the next one, hugs and kisses!

Zdravoo! Nedavno sam kupila ovu Bellissima maxi haljinu i odusevljena sam njome, ali sam je nosila samo jednom. Jako je udobna i lagana za nositi, ali ono sto mi se ne sviđa u vezi nje je sto je malo providna. Kako god, smatram da je savrsena za ljeto, jer je najbolji dio haljine upravo plavi dezen na dnu koji podsjeca na more. Ne mogu napisati post, a da ne spomenem narukvicu koju mi je prijateljica donijela iz Italije. Voljeni, nadam se da vam se sviđa post. Do iduceg, lijep pozdrav!

Follow me on:            Instagram: iman.karovic
                                     Google +: Iman Karović









Nema komentara:

Objavi komentar