Stranice

srijeda, 5. kolovoza 2015.

All white everything

Hello everyone, this time I'm in night out outfit! It's very simple but effective. I'm wearing Terranova top, Tally Weijl jeans and H&M vest with my already known Valentino bag and Celia shoes. These are my favorite colors and you'll see me wearing them very often. When it comes to my jewelry, I picked Tally Weijl white necklace and Bershka rings. I love everything about this outfit and I hope you'll like it. I have to mention this time, beautiful Sejla, who did nails on my arms and legs! Thank you for reading, make sure to keep up with my posts. Till next one, hugs and kisses!!!

Zdravo svima! Ovaj put sam u izdanju za izlazak hahaha. Jako je jednostavno, ali i efektivno. Nosim Terranova bijeli top, Tally Weijl hlace i H&M prslucic sa vec poznatom Valentino torbom i Celia cipelama. Ovo su mi najdraze boje, tako da cete me cesto vidjati u njima. Sto se tice nakita, odabrala sam Tally Weijl bijelu ogrlicu i Bershka prstenje. Sve mi se svidja kada je u pitanju ova kombinacija, pa se nadam da ce se i vama svidjeti. Ne mogu objaviti post a da ne spomenem moju prelijepu Sejlu, koja mi je radila nokte na rukama i nogama. Hvala vam na citanju, nadam se da cete pratiti i iduce postove. Do iduceg, lijep pozdrav!!!

 Follow me on:            Instagram: iman.karovic
                                     Google +: Iman Karović












Nema komentara:

Objavi komentar