Stranice

petak, 14. kolovoza 2015.

Boyfriend style

It's me again! This time the post is specific, images of it are made on a ruin. Specifically, this ruin was once a kindergarten. The building collapsed before 20 years and it's very dear to me, because I used to spend hours on the roof with friends. A lot of memories connect me to this place, so I knew that one post will have to be made right there. I think this is the perfect place to take a picture for this combination. This time you see me in the loose and colorful edition. I wear Bershka ripped pants, which I love very much. I wear them with a blouse I stole from my bestie, Celia shoes and Armani Jeans bag. If there wasn't shoes and handbag, I would look like a real little boy. I hope you follow my posts, until the next, best regards!


Opet ja! Ovaj put vam se javljam sa postom, za koji su slike napravljene na jednoj rusevini. Naime, ova rusevina je nekada bila obdaniste. Zgrada je obrusena vec nekih 20 godina i meni jako draga, zato sto sam nekad na krovu provodila sate i sate sa prijateljima. Mnogo me uspomena veze za ovo mjesto, pa sam znala da ce jedan post morati biti napravljen bas tu. Smatram da je mjesto savrseno za slikanje ove kombinacije. Ovaj put me vidite u sirokom i sarenom izdanju. Nosim Bershka poderane hlace, koje voooooolim najvise na svijetu. Nosim ih sa ukradenom bluzom moje bestie, Celia cipelama i Armani Jeans torbom. Da nije cipela i torbe, izgledala bih kao pravi mali djecak. Nadam se da cete pratiti moje postove, do iduceg, lijep pozdrav!

FOLLOW ME:   
Instagram: iman.karovic
Google +: Iman Karović



 







Nema komentara:

Objavi komentar