Stranice

utorak, 29. rujna 2015.

Beautiful Verona, sunny Lido di Jesolo



A new post from the road to Spain! After Venice, we were in Verona, which I think is the most beautiful city in the world (after Sarajevo, of course), and then in sunny Lido di Jesolo where we unfortunately were very short. Enjoying mid-September in this beautiful resort, when there's no crowds is something indescribable. I was lucky that I was in a short Only sundress. I wore new shoes with the scorpio sign, which I managed to destroy until the end of the trip and my already familiar Louis Vuitton Noe bag. We walked around the city and sat on the sidewalk in a park because we all couldn't sit down on the bench, so passersby laughed at us. We were having a great time, so it is less important. 

I hope you liked the post, I announced a new clip, I'll leave the link below, if you want to see. Expect more posts soon and the video. Until then, hugs and kisses!

Novi nastavak postova sa puta u Spaniju! Nakon Venecije smo bili u Veroni, koji je po meni najljepsi grad na svijetu (poslije Sarajeva naravno), a nakon toga u suncani Lido di Jesolo u kojem smo nazalost bili kratko. Uzivati sredinom septembra u ovako lijepom ljetovalistu, kada i nema guzve je nesto neopisivo. Sreca pa sam bila u kratkoj Only ljetnoj haljinici, pa sam mogla bar donekle uci u vodu. Nosila sam nove sandale sa znakom skorpije, koje sam uspjela razvaliti do kraja ekskurzije i uz to vec poznatu Louis Vuitton Noe torbu. Setali smo po gradu i sjeli na trotoar u jednom parku jer nismo svi mogli sjesti na klupe, tako da su nam se i prolaznici smijali. Mada je nama bilo super, pa je to manje vazno.

Nadam se da vam se svidio post, objavila sam novi video, ostavit cu link dole, ako ga zelite vidjeti. Ocekujte ubrzo jos koji post i video sa povratka kuci. Do tada, lijep pozdrav!







Nema komentara:

Objavi komentar